۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

دوره آموزش مجازی چگونگی رویارویی با درد در افراد آسیب نخاعی

گروه چند تخصصی درد  مرکز  تحقیقات  علوم اعصاب شفا بیمارستان  خاتم الانبیاء (ص)  با همکاری مرکز ضایعات نخاعی   و انجمن معلولان ضایعات نخاعی  استان تهران  دوره آموزشی مجازی  چگونگی رویارویی با درد در بیماران آسیب نخاعی را   برگزار می کند .

این دوره آموزشی بر پایه پرسش و پاسخ طراحی شده است و آموزش گیرندگان از طریق پست الکترونیک خود ، سوالات را ارسال نموده و مدرسین تلاش  خواهند کرد پاسخ های مناسب ارائه نمایند و بر پایه این پرسش و پاسخ ، محتوی آموزشی نیز برای آموزش گیرندگان ارسال می شود .

کسانی که علاقمند هستند در این دوره آموزشی شرکت کنند لازم است از طریق اینترنت ثبت نام کنند . افراد با ثبت نام یک کد آموزشی دریافت می کنند و تعامل با مدرسین و انتقال نظرات با این کد آموزشی صورت می گیرد.

با توجه به حمایت های صورت گرفته توسط انجمن معلولان ضایعه نخاعی  استان تهران  ،  افراد دچار آسیب نخاعی می توانند به طور رایگان در این دوره آموزشی  ثبت نام کنند . لازم به ذکر است که این دوره آموزشی ویژه افراد دچار آسیب نخاعی می باشد .

شروع این دوره آموزشی از تاریخ  بیست  اردیبهشت  نودو چهار خواهد بود

جهت ثبت نام کافی است یک پیام با عنوان ” لطفا ثبت نام نمایید ” را به همراه نام و نام خانوادگی  به پست الکترونیک زیر ارسال فرمایید.

تا  نام شما  در فهرست آموزش  گیرندگان ثبت شده  و اقدامات لازم جهت  آموزش برای شما صورت گیرد .

مکاتبات و ارسال اطلاعات و پاسخ به سوالات  از طریق اینترنت انجام خواهد شد.

pain@isaarsci.ir
مرکز ضایعات نخاعی
www.isaarsci.ir