۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

داوری: در حد بضاعت از ورزشکاران جانباز و معلول استان حمایت خواهیم کرد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: نگاه اداره کل استان، حمایت از ورزشکاران زحمتکش و بی‌ادعای جانباز و معلول است و در حد بضاعت شرایط خوبی را برای فعالیت این عزیزان فراهم می‌کنیم.

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره میزبانی المپیاد ورزشی بانوان جانباز و معلول گفت:‌ ۲ هفته پیش روز ملی پارالمپیک را با حضور پرشور ورزشکاران جانباز و معلول برگزار کردیم و این هفته هم میزبان المپیاد ورزشی بانوان معلول سراسر کشور هستیم.

وی ادامه داد:‌ ورزشکاران و قهرمانان خوبی را در مشهد داریم که در تیم‌های ملی جانبازان و معلولان عضویت داشته و به قهرمانی‌های خوبی هم در سطح آسیا و جهان رسیده‌اند. خوشبختانه هیئت استان هم بسیار فعال است و با امکانات شاید نه چندان کامل میزبانی چنین مسابقات مهمی را بر عهده گرفته‌اند، اما مسلما نیازهایی دارند که باید برطرف کنیم.

داوری تصریح کرد:‌ نگاه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم حمایت از این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعای جامعه ورزش کشور است که سعی می‌کنیم شرایط خوبی را برای فعالیت این عزیزان فراهم کنیم و تا حد بضاعت حمایت خواهیم کرد تا به پیشرفت ورزش در این قشر توانمند از افراد جامعه کمک کنیم.

المپیاد ورزشی بانوان جانباز و معلول از روز گذشته با حضور حدود ۱۳۰۰ ورزشکار در ۸ رشته ورزشی در مشهد آغاز شده است و تا هشتم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.