۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

خدمت انجمن نعنا در گمرک سوخت

بی مهری مسئولان ایرانی پس از ۲۳ ماه بر تن انجمن نعنا تا ابد ماندگار شد و محبت در میان دستان بی محبتی آتش گرفت به جرم دلسوزی یک معلول برای هموطنانش !!

متن نامه ی موئسس انجمن نعنا به شبکه خبری البرز:

با سلام واحترام

همانگونه که مطلع هستید انجمن نعناع یک دستگاه کانتینر حاوی لوازم توانبخشی با نامه اداره بازرگانی ارسال کرد تا به معلولان نیازمند از طریق انجمن ضایعات نخاعی استان تهران بدهند متاسفانه با زمان زیادی که پروسه ترخیص برد مبلغ زیادی بابت انبار داری و غیرهمتحمل شدیم وهمانگونه که در عکس مشاهده میکنید لاستیکها فرسوده چرخهای جلوی ویلچرها همه از بین رفته وقابل استفاده نیست باطری های ویلچرهای برقی نیز تمام فرسوده شده اند.

هم اکنون که این ایمیل را ارسال میکنم از فرط خستگی وناراحتی از کار خیری که کردم پشیمانم چرا که ارزشی برای کار خیر ما قائل نشدند هزینه ۳۰میلیون تومان از ارسال تا ترخیص برایمان ماند! اما پس از این نیز باید هزینه زیادی برای باز سازی و خرید وسائل از بین رفته کنیم جواب این همه بی قانونی وظیفه کیست چه کسی صدای ما را میشنود؟

امید وارم اصحاب رسانه از حق و حقوق ما در درج خواسته هایمان دفاع نمایند و حتما که چنین است چرا که به ما ثابت شده.

با تشکر محمد پاشائی

همراهان عزیز یادتان می آید مطلب گامهای بی صدای نعنا که چندی پیش از شبکه خبری البرز بر صفحه ی مانیتورها نقش بست تا شاید درد دلهای عزیزان معلول بگوش مسئولین برسد . زمان سپری شد و هر چه ما برای ترخیص کانتینر فوق که چیزی جز خدمت آقای پاشایی به هموطنانش نبودو با اهمال کاری های بعضی از عزیزان مسئول  محتویات کانتینر مبدل به لاستیک های از بین رفته ای شد که شباهت زیادی به ویلچیر و تخت خواب معلول نبود چرا که بر اثر تاخیر در گمرک بندر عباس همه بدلیل گرمای شدید این منطقه از بین رفتند و کار خداپسندانه ی جناب پاشایی که خود از معلولان عزیز ایرانی مقیم ژاپن هستند به هدر رفت .

چه کسی جوابگوی این سهل انگاری بود که اینچنین با یک معلول رفتار کردند !!!

مسئول گرامی شما مگر جز خدمت به مردم به چیز دیگری نیز فکر می کنید ؛ آیا جوابی برای این عزیز دارید؟؟؟؟

ضرر وارده را چه کسی جبران می کند ؟؟؟

بارگیری لوازم در ژاپن جهت کمک به معلولین ایران

(محبت)

 ترخیص لوازمی که ازبین رفت!!!

(نهایت بی مهری)
منبع: شبکه خبری البرز