۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

خدمات‌رسانی به ۱۶ هزار معلول در استان بوشهر

حیدر عزیزنژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: خدمت به جامعه هدف در بهزیستی ارزش و اهمیت زیادی دارد و برای دسترسی به اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: معلولان و خانواده های بی سرپرست و همچنین افراد ناتوان جسمی و ذهنی از جمله افراد تحت پوشش بهزیستی هستند و باید به گونه ای عمل کنیم که حجن و کیفیت خدمات مورد رضایت مددجویان باشد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی و کاهش آن در دستور کار بهزیستی استان بوشهر است و به ویژه در منطقه عسلویه برنامه ریزی لازم انجام شده است.

عزیزنژاد از راه اندازی مرکز جامع آسیب های اجتماعی عسلویه خبر داد و یادآور شد: با تلاش انجام شده بیش از ۳۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است هزینه می شود و انتظار داریم در شهریورماه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی گفت: حمایت از معلولان و تلاش برای ادامه تحصیل و اشتغال آنها مورد تاکید و توجه بهزیستی استان بوشهر قرار دارد و از تمام توانمندی موجود بهره می بریم.

عزیزنژاد از خدمات رسانی به ۱۶ هزار معلول در استان بوشهر خبر داد و افزود: بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ معلول تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند.

وی بیان کرد: هزینه نگهداری هر معلول به طور متوسط ۸۰۰ هزار تومان در ماه است که با توجه به اعتبارات تخصیصی، بهزیستی جوابگوی این نیازها نیست.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر تاکید کرد: سرکشی به شهرستان های مختلف به منظور آشنایی با مشکلات افراد تحت پوشش مورد توجه بهزیستی استان قرار دارد.