۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

خداحافظی باسابقه‌ترین اسکی‌باز معلول ایرانی

 خداحافظی باسابقه‌ترین اسکی‌باز معلول ایرانی

باسابقه‌ترین اسکی‌باز معلول ایران که تجربه حضور در پنج دوره بازی‌های پارالمپیک زمستانی را در کارنامه خود دارد، از تیم ملی اسکی خداحافظی کرد و به عرصه مربیگری روی آورد.

به گزارش ایسنا، صادق کلهر، اسکی باز معلول کشورمان که تجربه حضور در پنج دوره بازی‌های پارالمپیک زمستانی را در کارنامه خود دارد و به عنوان باسابقه‌ترین اسکی‌باز معلول کشور است، از تیم ملی خداحافظی کرد و به عرصه مربیگری پیوست.

صادق کلهر که تجربه حضور ۵ دوره بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۱۹۹۸ ناگانو ژاپن،  ۲۰۰۲ سالت لیک، ۲۰۰۶ تورینو، ۲۰۱۰ ونکور و ۲۰۱۴ سوچی را در کارنامه خود دارد، درباره خداحافظی‌اش از تیم ملی و علت حضور نداشتنش در ششمین دوره بازی‌های زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی گفت: در حال حاضر توان جسمی و شرایط خوبی برای حضور در بازی‌های پارالمپیک زمستانی کره جنوبی را دارم، اما فکر کردم با خداحافظی از تیم ملی و روی آوردن به عرصه مربیگری، فرصت کسب سهمیه را برای جوانان فراهم کنم.

او در پایان افزود: از آن جا که در رشته آلپاین سهمیه بازی‌های زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی کسب شده است، در صحبتی که با مسوولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان داشتم، تصمیم گرفتم صحنه را برای جوانان خالی کنم تا با ادامه فعالیت‌هایم در عرصه مربیگری، تجربیات خود را در اختیار ملی‌پوشان جوان قرار دهم.