۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

خانواده‌های دارای ۲ فرزند معلول خانه‌دار می‌شوند

دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور گفت: خانواده‌هایی که ۲ فرزند معلول دارند، خانه‌دار می‌شوند.

علی ربوبی افزود: خانواده هایی که ۲ فرزند معلول دارند و سرپرست خانوارشان امکان ثبت نام در سایت سازمان بهزیستی را ندارند، امسال خانه دار می شوند.

دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور با بیان این مطلب که برخی خانواده ها دارای فرزند معلول بوده، اما تحت پوشش این سازمان قرار ندارند، اظهار داشت: برای رصد این خانواده ها اسامی افراد معلول از بانک اطلاعاتی بهزیستی استخراج شده و خانواده های آنها شناسایی می شوند.

وی در ادامه با اشاره به این که سال گذشته زنان و دختران سرپرست خانوار بالای ۳۵ سال در طرح تأمین مسکن ثبت نام شدند، اظهار داشت: امسال افرادی که همسر معلول دارند نیز می توانند در این طرح ثبت نام کنند، حتی اگر این افراد تحت پوشش بهزیستی نباشند نیز اسامی آنها از بانک اطلاعات جامع بهزیستی استخراج شده و در این طرح شرکت داده می شوند.

دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور  همچنین تصریح کرد: سایت طرح مسکن تا ۱۵ اردیبهشت برای ثبت نام مراجعان باز خواهد بود و با توجه به اینکه طرح تأمین مسکن ۳ ساله است، سال آینده نیز سایت بازگشایی خواهد شد.

ربوبی یادآور شد: افراد پشت نوبتی سال گذشته نیز امسال با ثبت نام های جدید الویت بندی شده و در نوبت واگذاری مسکن قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا