۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

حضور مسئولان و هنرنمایی ورزشکاران جانباز و معلول

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک صبح امروز (یک‌شنبه) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی برگزار شد و ورزشکاران معلول و جانباز و کودکان استثنایی در این مراسم شرکت کردند.

در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ، ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ، خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک، مناف هاشمی معاون وزیر ورزش، نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش، رباب شهریان معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان، آقامیر رئیس ورزش شهرداری، پژمان درستکار قائم مقام رئیس امور ورزش شهرداری، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی ، داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و چندین مسئول دیگر ورزشی در این مراسم حاضر بودند.

محمود شهریاری به عنوان مجری این مراسم را برگزار می‌کرد، همچنین رامبد جوان ، داریوش فرضیایی (عموپورنگ) و امیرمحمد و چند تن از هنرمندان کشور نیز در این مراسم حاضر شدند و دقایقی به اجرای برنامه پرداختند.

سیامند رحمان در این مراسم وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی را بالای سر برد تا با تشویق حضار روبرو شود. زهرا نعمتی قهرمان تیراندازی بانوان در پارالمپیک لندن نیز به صورت نمادین ۴ بادکنکی که روی سیبل قرار داشت را نشانه گرفت. در ادامه تیم فوتبال ۷ نفره چند دقیقه‌ای با تیم هنرمندان بازی کرد. همچنین در گوشه‌ای از سالن تنیس‌بازان جانباز و معلول به اجرای برنامه پرداختند. شمشیربازی روی ویلچر، بسکتبال با ویلچر و اجرای برنامه روپایی دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

از نکات جالب این مراسم دادن مدال‌های نمادین طلا به تمامی نفراتی که وارد سالن شدند بود که این مدال‌ها با استقبال از سوی کودکان استثنایی و جانبازان همراه بود.

همچنین پیام رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک نیز در این مراسم خوانده شد که با تشویق حضار روبرو شد.