۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

جشن میلاد و برگزاری کارگاه روانشناسی

مناسبت: جشن میلاد و برگزاری کارگاه روانشناسی

میزبان: انجمن ضایعات نخاعی استان تهران

پنجشنبه / نوزدهم/ دی/ نود و دو

مکان: سرای محله سازمان برنامه منطقه ۵ تهران

ساعت شروع برنامه ۹:۳۰ اعلام شده بود اما وقتی ساعت کمی بیشتر از ۹ بود به سالن رسیدم چند نفری از میهمانان حضور داشتند و این شگفت آور بود، پیش خودم این حضور دوستان را به فال نیک گرفتم که حتما برنامه ای خوب خواهیم داشت. شهرام خدایی  میهمان ویژه ی برنامه مان بود که از کهریزک آمده بود . صدای نواختن ارگ و آن هم از نوع خودش ( استفاده از میله رابط و توسط دهان) شور و شادی را به میهمانان  هدیه داد . همراه ایشان خانم فریبا بود که به زیبایی از عشق،آرزو، مهربونی ، آسمان و رنگ گل سرخ می خواند . او برای شاد کردن دوستانش از تمام آنچه ندیده بود نیز سخن می گفت.

قسمت دوم برنامه برگزاری کارگاه ”  اعتماد به نفس ”   بود که تا حد بسیار زیادی مورد استقبال قرار گرفت، بیشتر از سخنرانی توسط روانشناس برنامه، شاهد گفتگوها و چالش های فکری میهمانان بودیم و این هدف اصلی برنامه مان بود. میهمانان این کارگاه جوانان بین ۲۰ تا ۴۰ سال بودند و سعی شده بود از نظر تحصیلات تا حدودی همخوانی داشته باشند شاید نکته ی قابل توجه برای موفق بودن این کارگاه هم سنخ بودن نسبی میهمانان بود. قرارمان این شد تا در اولین فرصت داشته های مان را بنویسیم و آرزوهای مان را نیز و در مقابل سختی ها و مشکلات مان را و راه برون رفت از مشکلات فعلی را برای خود تعیین کنیم.

جمع بندی بحث بعد از پذیرایی  و شنیدن موسیقی زنده انجام شد  .

مهم ترین نکته ی مورد توافق روانشناس مربوطه با میهمان ” تمرین دوست داشتن خود و احترام به خویشتن ” بود.

هزینه  ایاب و ذهاب  میهمانان برعهده انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران  بود.

حضور همیاران عزیز موجب دلگرمی و آسودگی خاطر مهمانان بود که حضور این عزیزان را سپاس می گوییم همچنین از آقای ابری برای هماهنگی با سرای محله سازمان برنامه متشکریم.

هماهنگ کننده برنامه: فرزانه پارسایی