۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

جامعه معلولین شهرستان چناران

دراین مجموعه، از موسسه ای سخن می رودکه چهار سال پیش به همت گروهی از معلولین  شهر چناران سال ۱۳۸۵تاسیس گردید ودر مدت کوتاه وبا کمترین امکانات گامهای موثری برای فرهنگسازی ،تغییر  نگرش جامعه نسبت به معلولیت و تحقق حقوق اجتماعی معلولان برداشت.اکنون پس از ۴ سال بیش از ۱۵۲۷ نفر از معلولین (ناشنوا – نابینا-ذهنی و جسمی حرکتی وسالمند) و بیش از۳۰۰نفر از افراد متعهد (معلول وغیر معلول)بطور افتخاری در  جامعه عضویت دارند و۷ نفر عضو فعال موسسه می باشند.

این مجتمع براین است که  سبب توانمند سازی افراد کم توان تا کنترل بر روی زندگیشان را بدست گیرند. تغییر نگرش های  کلیشه ای نسبت به افراد کم توان  ، تغییر سیاست های کلی که افراد کم توان را در خانه یا موسسات وابسته نگه می دارد، آموزش افراد کم توان برای شرح نیازها و خواسته هایشان ؛ آموزش عموم مردم ، در رابطه با کم توانی  شود .

طی این مدت قدم های موثری برای تثبیت و توسعه ی برنامه های موسسه  برداشته شده  از جمله :شناسایی معلولین وارائه خدمات به آنها ،تشکیل کلاسهای آموزشی برای مددجویان،برگزاری مسابقه های ورزشی وعلمی و هنری ،برگزاری نمایشگاههای مختلف هنری ،صنایع دستی و…برگزاری کلاسهای مشاوره برای مددجویان و ارائه کمک موردی برای تهیه لوازم ضروری زندگی وتهیه جهیزیه برای مددجویان نیازمند.

فعالیت های اصلی جامعه معلولین:

خدمات آموزشی

برنامه های فرهنگی و روابط اجتماعی

(شرح کامل فعالیت ها)

نحوه تماس :

تلفن تماس : شماره تلفن ۰۵۸۲۶۲۲۴۲۱۹- ۰۵۸۲۶۲۳۱۰۰۲

سامانه پیام کوتاه ۰۹۳۹۰۳۰۹۸۰۰

پایگاه اینترنتی : http://handicap.blogfa.com