۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

تیم ایثار قم در پلی آف لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر حریف زنجان شد

قم – مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: ایثار قم در مرحله پلی آف لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حریف تیم هیئت جانبازان و معلولین زنجان شد.

علی خوشرفتار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر به مرحله حذفی خود رسیده است و تکلیف ۴ تیم راه یافته به دور پایانی این مسابقات به زودی و پس از انجام مسابقات پلی آف مشخص خواهد شد.

وی افزود: ایثار قم در مرحله پلی آف لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حریف تیم هیئت جانبازان و معلولین زنجان شد و دو تیم در ۲ بازی رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: سال گذشته در مرحله نهایی در حالی با ۲ پیروزی و یک شکست قهرمان شدیم که تنها شکست ما برابر زنجان رقم خورد اما با توجه به تغییر در ترکیب تیم‌ها، در این مرحله برابر زنجان کار ساده تری نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت.

خوشرفتار بیان داشت: در مرحله مقدماتی در چند بازی متزلزل ظاهر شدیم اما این دلیل نمی‌شود اما مدعی قهرمانی نباشیم البته بازیکنان ما در مسابقات حساس آینده نباید اشتباهات فردی گذشته را تکرار کنند.

وی عنوان کرد: در شکست تیم ما در چند بازی مرحله گروهی، مسائل مالی نیز دخیل بوده است و طبیعتا چنین مسائلی روی روحیه بازیکنان اثر منفی می‌گذارد با این حال تلاش ما این است که بتوانیم با شکست زنجان، در مرحله نهایی تیم منسجم تری باشیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تصریح کرد: تیم دسته دومی ایثار ماهان تندیس نیز در آستانه راهیابی به لیگ دسته اول است و با وجود اینکه فعالیت این تیم هزینه‌های روی دست باشگاه ایثار ماهان تندیس را افزایش داده اما برای پشتوانه سازی برای آینده تیم لیگ برتری از میان نیروی بومی، چاره‌ای جز راه اندازی این تیم نداشتیم.