۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

تصمیمی برای سهمیه سوخت معلولان در سال جاری نگرفته‌ایم

سرپرست دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی گفت: با توجه به مصوبه دولت وزارت نفت باید نسبت به احقاق حق معلولان درباره ارایه سوخت به این افراد اقدام کند.

ولی الله نصر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، اظهار داشت: با توجه به اینکه مصوبه دولت درباره ارایه سوخت به جانبازان و معلولان بوده است، پرداخت سهمیه سوخت جانبازان و عدم پرداخت سهمیه سوخت معلولان به منزله پایمال شدن حقوق این افراد است.

سرپرست دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور در ادامه تصریح کرد: سازمان بهزستی همچنان در حال پیگیری پرداخت سهمیه سوخت معلولان است تا این مشکل به زودی حل شود.

وی همچنین اظهار داشت: سازمان بهزیستی به عنوان متولی امور معلولان باید جوابگوی این قشر از افراد جامعه باشد، بنابراین ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا هرچه زودتر حق آنها احیا شود.

نصر در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سهمیه سوخت سال گذشته معلولان پرداخت نشده است،درباره سهمیه سوخت در سال جاری هنوز تصمیمی نگرفته ایم.

سرپرست دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور در پایان یادآور شد: با توجه به پیگیری های سازمان بهزیستی و نامه رییس ستاد حمل و نقل سوخت به وزارت نفت، انتظار می رود به زودی مشکل تامین سوخت معلولان حل شود.

منبع: خبرگزاری برنا