۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

تصاویر: زندگی شخصی یک زن قهرمان معلول

 راضیه شیرمحمدی کماندار معلول مشهدی که در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و در دیدار رده بندی رقابت های تیمی ریکرو زنان توانسته بود مدال برنز بازیها را از آن خود کند با وجود مشکلات فراوان، تلاش می کند تا در مسابقات پاراآسیایی اینچئون نیز بدرخشد.

راضیه شیرمحمدی، تیرانداز مشهدی عضو تیم ملی معلولین ایران بود که در بازیهای پارالمپیک تابستانی لندن، سال ۲۰۱۲ در ریکرو انفرادی با شکست برابر کمانداری از سوییس حذف گردید اما در مسابقات تیمی این ماده، در کنار زهرا نعمتی و زهرا جوانمرد با پیروزی بر تیم ملی ایتالیا به عنوان سوم و نشان برنز دست یافت.

وی اکنون با وجود مشکلات تمرینات خود را به سختی دنبال می کند تا در مسابقات پاراآسیایی اینچئون مدال طلا را کسب کند. وی سال گذشته و پس از کسب مدال برنز از مسابقات پارالمپیک نسبت به بی توجهی مسئولان گلایه کرده بود و گفته بود با وجودی که به سختی توانسته خود را برای مسابقات آماده کند اما مدال برنزی که تیم ریکرو زنان به دست آورده مورد توجه قرار نگرفته است. او اکنون تلاش می کند در بازیهای آسیایی مدال طلا رابر گردن خود بیاویزد. محسن بخشنده عکاس ایرنا از یک روز زندگی و تمرینات این ورزشکار معلول عکاسی کرده است که در زیر می بینید.

منبع: تیرپرس