۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

تردد معلولین و سالمندان در شمال تهران تسهیل شد/۱۱۲ معبر در شمال تهران همسطح سازی شد

گروه مناطق: معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه سه از مناسب سازی ۱۱۲ نقطه از معابر جهت تردد معلولین  و سالمندان خبرداد.

 تردد معلولین و سالمندان در شمال تهران تسهیل شد/112 معبر در شمال تهران همسطح سازی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ مهندس علیرضا اسفراینی نژاد  اظهارکرد: در جهت فراهم آوردن زمینه سهولت در تردد معلولین ،جانبازان و افراد کم توان جسمی  معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه سه پس از شناسایی نقاط فاقد پیوستگی و نیازمند هم سطح سازی اقدام به اصلاح گذرگاههای عرضی به لحاظ پیوستگی ، رفع انسداد در گذرگاه های عرضی، ساماندهی پیاده روها و هدایت عابرین پیاده در معابر  منطقه کرده است .

اسفراینی نژاد با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از افراد جامعه را گروههای کم توان جسمی از جمله معلولین ، جانبازان ، سالمندان و کودکان تشکیل و درصد عمده ای از سفرهای پیاده شهری را به خود اختصاص می دهند، مناسب سازی معابر شهری مطابق با نیاز این قشر از برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه سه با اشاره به مشکلات تردد عابرین پیاده از جمله وجود موانع در پیاده رو ، نقاط نیازمند هم سطح سازی و عدم پیوستگی گذرگاههای عابر پیاده افزود : تامین ایمنی و سهولت تردد عابران در اولویت برنامه های این معاونت می باشد.

وی خیابان های شهید دستگردی ، شریعتی ، ولی عصر ، میرداماد ،شهید کلاهدوز را از جمله ی این معابر عنوان کرد.

 

منبع : سایت تهرانشهر