۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

بوستان پیروزی ویژه معلولان در منطقه ۱۳ افتتاح شد

بوستان پیروزی ویژه معلولان در منطقه 13 افتتاح شد

خبرگزاری آریا – گروه مناطق: بوستان پیروزی به عنوان نخستین بوستان منطقه۱۳ برای استفاده معلولین و افرادکم توان با حضور معدنی پور شهردار، مفاخریان قائم مقام  و جمعی از  معاونین و مدیران شهری منطقه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، این طرح با توجه به دستورالعمل شهردارمحترم تهران دکتر قالیباف در سال ۱۳۹۵ در خصوص اینکه تمامی بوستان های شهر تهران ضمن برخورداری از شرایط لازم برای استفاده معلولان،جانبازان و افراد کم توان به ویلچر مجهز شوند تا افراد دارای معلولیت بتوانند از ویلچر در پارک‌ها استفاده کنند،اجرا شد.

در خصوص ضرورت اجرا و اصلاح دسترسی کلیه پارکها و بوستان های شهر تهران برای افراد معلول و جانباز پارک پیروزی به عنوان پارک پایلوت طرح در ناحیه۳ این منطقه در نظر گرفته شد و نسبت به اجرای عملیات عمرانی ظرف چند ماه گذشته اقدامات ویژه ای در این خصوص صورت گرفت.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به پیشرفت صد در صدی مناسب سازی بوستان جهت بهره برداری افزود: بوستان پیروزی واقع در خیابان سی متری نیروی هوایی با مساحتی بالغ بر ۶۱هزار ۶۸۳ مترمربع به عنوان اولین بوستان ویژه جانبازان و معلولین گرامی در منطقه ۱۳ آماده سازی و افتتاح شد.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تجهیز بوستان پیروزی برای برخورداری از شرایط لازم برای استفاده معلولان،جانبازان و افراد کم توان به ویلچر افزود: به همین منظور احداث ۲ چشمه سرویس بهداشتی فرنگی ویژه معلولین، نصب وسایل بدنسازی ، یک دستگاه تاب و آبخوری ، استقرار ویلچر ، احداث پارکینگ ،مناسب سازی رمپ ، مناسب سازی ورودی های اصلی و فرعی پارک ، مناسب سازی ۹۰ درصد مسیر های دسترسی به تجهیزات و اجزا مختلف پارک ، جانمایی نیمکت و سطل های زباله مخصوص معلولین از جمله ا قداماتی است که انجام شده است.