۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

برگزاری مراسم تجلیل از معلولان موفق

‌اداره بهزیستی قیروکارزین از معلولان موفق در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، مراسم تجلیل از معلولان موفق در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بعد از ظهر امروز با حضور امام جمعه، نماینده مردم قیروکارزین در مجلس، فرماندار و برخی دیگر از مسئولان و فرهنگیان قیروکارزین در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
از مهمانان ویژه این مراسم گروه سرود ناشنوایان فریادگران بی‌صدا از شهر زرقان به سرپرستی مسلم رخصتی بودند که به اجرای دو سرود پرداختند و همچنین خواندن شعر توسط شاعران این شهرستان در مورد عاشورا، پخش کلیپ از فعالیت‌های اداره بهزیستی قیروکارزین و سخنرانی از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.
به گزارش فارس، سعیده کاظمیان، رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین در این مراسم اظهار کرد: جامعه باید توانمندی‌های معلولان را باور کند و با حمایت‌های معنوی خود در سطوح مختلف زمینه رشد و ارتقای معلولان را فراهم آورد.
وی افزود: اداره بهزیستی قیروکارزین ۳ هزار و ۵۰۰ مددجو را زیر پوشش دارد که ۲ هزار نفر آنان را معلولان تشکیل می‌دهند.
کاظمیان حمایت خیران این شهرستان را از مددجویان بهزیستی مطلوب دانست و عنوان کرد: ما منتظر حمایت بیشتر خیران و مسئولان این شهرستان از مددجویان و تشکل‌های معلولان نظیر شرکت‌های تعاونی تشکیل شده توسط مددجویان هستیم.
رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین با اشاره به کمبود امکانات ویژه معلولان در این شهرستان ادامه داد: هم‌اکنون شش تعاونی فعال مددجویان بهزیستی در زمینه‌های مسکن، بافندگی، قالیبافی، بتون‌ریزی و کشاورزی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
این مراسم با اهدای تقدیرنامه و جوایزی به معلولان موفق این شهرستان پایان یافت