۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

ایجاد ۶۷۰ موقعیت شغلی برای مددجویان اردبیلی

ایجاد 670 موقعیت شغلی برای مددجویان اردبیلیبه گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی نیک‌سرشت در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن معلولان تصریح کرد: سال گذشته سهمیه اشتغال ۶۳۲ نفر بود که به میزان ۱۰۶ درصد محقق شد.

وی افزود: امسال نیز سهمیه اشتغال ۶۷۰ نفر است که در این خصوص ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه پیش‌بینی شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در خصوص مسکن معلولان و مددجویان نیز اضافه کرد: سال گذشته ۸۰ واحد مسکن تحویل شده است.

به گفته نیک‌سرشت برای خانواده‌های دو معلوله در شهرها ۳۰ میلیون تومان و در روستاها ۱۸ میلیون تومان تسهیلات پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه مسکن خانواده‌های دو معلوله در شهرهای اردبیل ۲۴ واحد و در روستاها ۳۲ واحد است، ادامه داد: امسال سهمیه بخش شهری ۱۷ واحد بوده و در بخش روستایی نیز مکاتباتی به منظور تخصیص شهریه در حال انجام است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همچنین به ثبت‌نام ۲۳۰ مددجو در مسکن مهر میر اشرف اشاره کرد و گفت: به دلیل راکد بودن عملیات عمرانی مجتمع و مشکلاتی در تحویل مسکن، تحویل هنوز صورت نگرفته است.

نیک‌سرشت همچنین میزان مشارکت‌های مردمی بهزیستی در سال گذشته را شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و با رشد ۳۷ درصدی به نسبت سال ۹۴ عنوان کرد.