۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان

این انجمن درسال ۱۳۸۵به منظورحمایت و پشتیبانی از افرادی که به علت حادثه دچارآسیب نخاعی شده اند تأسیس شد.اعضای این انجمن کسانی هستند که به دلایلی توان حرکت را از دست داده اند و این امرخود ،انگیزه ای برای کار بیشتر و نیز درک بهتر مسایل و مشکلات افراد تحت پوشش است. هدف از تأسیس انجمن بالا بردن سطح آگاهی افراد جامعه برای پیشگیری از آسیب های نخاعی بالابردن کیفیت زندگی و ایجاد شادی و امید در مبتلایان ،بالا بردن سطح آگاهی آنان در زمینه پزشکی ،حمایت روحی روانی و عاطفی و حمایت حقوقی ازبیماران درراستای رسیدن به جایگاه واقعی آنان دراجتماع بالابردن سطح آگاهی جامعه نسبت به این بیماران ،آگاه کردن مسؤولین ازمشکلات آنان و جلب حمایت های مسؤولین و مشارکت های مردمی برای بهبود و اعتلای شرایط زندگی بیماران است .
۵عضو اصلی انجمن شامل:
آقایان استاد حبیب اله ناظریان (رییس هیأت مدیره )مهندس حسن روانفر(نایب رئیس)خانقه مجری (منشی )سید محمود نقیب زاده نائینی (خزانه دار)و دکترغلامرضا پسته ای (مدیر عامل )می باشد.
زیربنای ساختمان انجمن ۲۵۰۰مترمربع است و فضای ساختمان اداری ۴۵۰متر را به خود اختصاص داده که شامل :سالن اجتماعات ،فیزیوتراپی ،کارگاه ،اتاق معاینه ،مشاوره و..است همچنین حیاط وسیع انجمن مکان مناسبی برای فعالیتهای ورزشی آسیب دیدگان نخاعی است .

این انجمن درنظر دارد در همین مکان کلاسهای مختلف فرهنگی ازجمله موسیقی ،هم خوانی ،کتابخانه ،نقاشی و…با حضوراستادان مجرب و مطرح استان برگزارکند و به منظور ایجاد سهولت درایاب و ذهاب افراد تحت پوشش درنظراست ،چند دستگاه خودروی وهن توسط سازمان بهزیستی خریداری شود. با عنایت و لطف پروردگار قراراست بزودی کلنگ بزرگترین مرکزحمایت ازآسیب دیدگان نخاعی اصفهان به زمین زده شود. این انجمن حدود ۴۰۰نفر ازآسیب دیدگان نخاعی را تحت پوشش دارد .

آدرس: اصفهان – خیابان مشتاق دوم- کوچه بهشتی – جنب معاونت ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان

تلفن: ۲۶۰۰۴۵۲

پایگاه اینترنتی: http://www.scia-isf.org