۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

انجمن توانخواهان آسوده مأوا

این انجمن در سال ۱۳۸۵ به شماره ثبتی ۱۹۱۵ با هدف ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی توانایی های بالقوه معلولین جسمی ذهنی از طریق ارائه ی خدمات آموزشی,توانبخشی,رفاهی,فرهنگی,ورزشی,درمانی و اقامتی شروع به کار نمود

و  هماکنون حدود سه سال است که با پشتیبانی دولت و سازمانهای زی ربط و مردم خدمات خودرا ادامه می دهد . فلسفه وجودی این انجمن به طور کلی ایجاد محیطی آرام برای توانخواهان ذهنی جسمی وتلاش برای ارتقای هر چه بیشتر سطح آگاهی توانخواهان وخانواده ی آنان وکمک به رشد و شکوفائی توانائیهای این بیماران می باشد.

انجمن توانخواهان آسوده مأوا دارای ۵ عضو اصلی شامل:

آقایان مهندس محمد کاظمی(رئیس هیأت مدیره), رضا حاج رستم(نایب رئیس),مهندس نبوی نژاد(عضوهیأت مدیره), احمدشربافیان(خزانه دار),خانم شهناز ملک محمدی(مدیرعامل) می باشد.

این انجمن در حال حاضر در مکانی به مساحت ۶۳۰ متر مربع واقع در خیابان ابن سینا مستقراست که شامل چند کلاس ورزشی,فرهنگی,مذهبی,آموزشی,گفتار درمانی,فزیوتراپی,مشاوره و… می باشد.در ضمن دفتر مرکز مراجعات مردمی انجمن هم در همین مکان قرار گرفته است.

مهم ترین طرح این انجمن ساخت  بزرگترین مجتمع آموزشی درمانی معلولین جسمی ذهنی کشور در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار در شهر مجلسی است که هم اکنون در دست احداث بوده و عملیات زیرسازی و حصارکشی آن انجام گرفته است.درنقشه ی این پروژه ی عظیم که هزینه ی کلی احداث آن بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان تخمین زدهشده است.ساخت آسایشگاه های متعدد , ساختمان های درمانی , توانبخشی , فضای سبز ,دریاچه مصنوعی و … پیش بینی شده است. مسؤولین انجمن امیدوارند که تا پایان سال جاری فاز یک این طرح عظیم آغاز گردد.این انجمن حدود ۵۰ نفر از توانخواهان وخانواده هایشان را در مناطق محروم اصفهان تحت پوشش دارد.

آدرس:اصفهان-خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین- روبه روی فروشگاه اتکا- پلاک

تلفن: ۴۴۶۲۲۵۰

منبع:نشریه جلوه های ماندگار،شماره ۸۸٫