۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

احداث یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان در البرز

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز گفت: اجرای پروژه مهم احداث یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان این استان با جدیت در البرز پیگیری می‌شود.

مرتضی مکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در سال گذشته طرحی در دستور کار قرار دادیم که بر اساس آن حدود یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان استان البرز احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه در سال گذشته اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و امسال نیز بخش دیگری از بودجه فوق تامین شد.

تحویل حدود ۲۰۰ مسکن ویژه معلولان در استان البرز

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: اجرای این پروژه از سال گذشته آغاز شد و در سال جاری موفق شدیم حدود ۲۰۰ مسکن ویژه معلولان تکمیل و به افراد دارای شرایط تحویل دهیم.

مکاریان با بیان اینکه تداوم پروژه فوق با جدیت در دستور کار بهزیستی استان البرز قرار دارد، گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری ۵۰۰ واحد دیگر را تکمیل و به افراد متقاضی تحویل دهیم.

کسب رتبه دوم کشور توسط بهزیستی البرز برای احداث مسکن معلولان

وی متذکر شد: واحدهای مسکونی فوق در قالب طرح‌های مسکن مهر احداث شده و با شرایط این طرح‌ به افراد دارای شرایط تحویل داده می‌شود.

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز تاکید کرد: عملکرد این اداره برای احداث و تامین مسکن معلولان زیر پوشش موفقیت‌آمیز بوده و توانستیم رتبه دوم در میان تمام استان‌های کشور را در این زمینه کسب کنیم.

مکاریان در پایان اظهار امیدواری کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز، اجرای طرح احداث یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان استان البرز در زمان پیش‌بینی شده انجام و پیش از پایان دولت دهم، به طور کامل در اختیار مردم قرار گیرد.