۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

احداث سالن ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در آیین تجلیل از معلولان ورزشکار شهرستان دشتستان اظهار داشت: فرهنگ و ورزش از مهم‌ترین نیازهای جوامع انسانی است و در شهرستان دشتستان توجهی خاص به این امر داشته‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان دشتستان از اهداف مهمی است که در دو سال اخیر مدیران اجرایی این شهرستان در دستور کار خود قرار داده‌اند و با جدیت پیگیری کرده‌اند.

خسروی بیان داشت: افزایش اعتبارات فرهنگی و ورزشی شهرستان که با پیگیری‌های مداوم مسئولان صورت پذیرفته است، روند توسعه ورزش و فرهنگ شهرستان را هموار کرده و رضایت نسبی ورزشکاران و فعالان فرهنگی را به دنبال داشته است.

وی با تاکید بر اینکه در پروژه‌های ورزشی سال جاری شهرستان دشتستان به نیازهای معلولان توجه خاصی داشته‌ایم اضافه کرد: احداث سالن ورزشی برای معلولان و جانبازان در دستور کار مدیران این شهرستان قرار دارد و پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات لازم به منظور احداث این فضا را انجام داده‌ایم.

این مسئول متذکر شد: مناسب‌سازی فضای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان یکی از مطالبات و نیازهای معلولان و جانبازان این شهرستان است و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را مکلف به مناسب‌سازی فضا برای جانبازان و معلولان کرده‌ایم.

نماینده ورزش جانبازان و معلولان شهرستان دشتستان نیز در این آیین گفت: مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولان دشتستان در سه رشته وزنه‌برداری، پرتاب دیسک و پرتاب نیزه با شرکت ۱۰۰ ورزشکار دشتستانی برگزار شد.

غلامرضا مریدیان گفت: این مسابقات که در ورزشگاه برازجان برگزار شد ۱۰ نفر برگزیده و در آیینی از آنان تجلیل شد.