۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

آماده قرارداد با معلولان بهزیستی با پایین‌ترین حق بیمه هستیم

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ گفت: در حال حاضر در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها دفاتر و نمایندگی‌های بیمه آتیه فعال هستند، گفت: آماده عقد قرارداد با معلولان بهزیستی با پایین‌ترین حق بیمه هستیم.

افشین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد بیمه‌شدگان شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اظهار داشت: علاوه بر قراردادهای سنوات گذشته امسال تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی با این مجموعه قرارداد بسته‌اند.

وی تصریح کرد: خدمات بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در سال جاری نسبت به سال گذشته در برخی از بخش‌ها افزایش یافته بطوری که برخی از کانونهای بازنشستگی با بسته‌های جدید آتیه‌سازان حافظ قراردادهای خود را تنظیم می‌کنند.

مقصودی بیان داشت: شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ با توجه به سیاست ذاتی خود حمایت‌های زیادی را از قشرهای ضعیف و بویژه معلولان تحت پوشش بهزیستی انجام داده است.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان ادامه داد: در سال‌های گذشته شرکت بیش از ۴۵۰ هزار نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی از خدمات بیمه تکمیلی آتیه استفاده کرده‌اند.

وی گفت: هم اکنون در اکثر استانها و شهرستانها دفاتر و نمایندگی شرکت بیمه آتیه‌سازان فعال هستند و هیچ محدودیتی در این بخش وجود ندارد ضمن اینکه در برخی از استانها بیش از دو شعبه وجود دارد.

مقصودی از آمادگی شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ برای گسترش خدمات خود به بیمه‌شدگان بهزیستی اشاره کرد و افزود: ما آمادگی داریم حتی از ظرفیت‌های ادارات بهزیستی در سراسر کشور در این بخش استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ ادامه داد: رقم پیشنهادی شرکت آتیه به سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با توجه به تعرفه‌های امسال حدودا ۲۰ الی ۲۵ درصد افزایش یافته است و این در حالی است که شرکت آتیه‌سازان حافظ به هیچ وجه به دنبال دریافت سود از سازمان بهزیستی نیست.