۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

نمایشگاه کتاب

در این بخش ،نمایشگاه کتاب، پایان نامه های دانشجویی و لوح های فشرده آموزشی مرتبط با آسیب نخاعی ارائه شده است . لذا از همه ناشرین و نویسندگان که علاقمند هستند عناوین کتاب های آنان در بخش نمایشگاه اینترنتی کتاب یا لوح فشرده منتشر شود ،لازم است دو نسخه از کتاب یا لوح فشرده آموزشی خود را به آدرس نمایشگاه اینترنتی ارسال نمایند تا آثار آنان ، در بخش نمایشگاه اینترنتی کتاب و لوح فشرده به نمایش گذاشته شود .

ضمنا آن دسته از عزیزانی که موضوع پایان نامه های دانشجویی آنان مرتبط با آسیب نخاعی است ، شناسنامه ای از اطلاعات پایان نامه خود را به آدرس پست الکترونیک info@isaarsci.ir ارسال نمایند ، تا در بخش پایان نامه نمایشگاه اینترنتی معرفی شود .

لازم به ذکر است که در این نمایشگاه از پدید آورندگان آثار مذکور تقدیر به عمل خواهد آمد و این نمایشگاه به طور مستمر در سایت مرکز ضایعات نخاعی در دسترس علاقمندان خواهد بود و برنامه ریزی های لازم در حال انجام است تا کتاب ها و لوح های فشرده ای که در این نمایشگاه معرفی می شوند ، در صورتی که برای فروش نسخ آنها موجود باشد ،علاقمندان بتوانند با سفارش ، آن را در هر نقطه از کشور خریداری نمایند .

لازم به ذکر است قفسه های اینترنتی کتاب ، لوح فشرده و پایان نامه های این نمایشگاه به مرور زمان کامل تر خواهد شد و ما در تلاشیم تا با شناسایی کتاب ها ، لوح های فشرده جدید و شناسایی پایان نامه های جدید این نمایشگاه اینترنتی را توسعه دهیم و این جز با کمک شما علاقمندان به موضوع آسیب نخاعی میسر نخواهد شد و مجموعه کتاب ها و لوح های فشرده ای که در این نمایشگاه عرضه شده است تنها شروعی برای توسعه هر چه بیشتر این نمایشگاه کتاب اینترنتی است .

تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: ۲۲۴۱۷۷۸۹